Uwaga: uruchamianie JavaScript jest wyłączone w przeglądarce lub dla tej strony. Może to uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania tej ankiety. Proszę sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki.
ANKIETA BADANIA POZIOMU SATYSFAKCJI KLIENTA SĄDECKIEGO URZĘDU PRACY

Szanowni Państwo,

 

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i mając na uwadze troskę o wysoką jakość świadczonych przez nasz urząd usług, zwracamy się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Wyniki ankiety umożliwią identyfikację obszarów gdzie może nastąpić poprawa jakości naszych usług.

 

Badania są anonimowe, a uzyskane odpowiedzi posłużą wyłącznie poprawie jakości naszych usług.

W tej ankiecie jest 13 pytań.
Ankieta jest anonimowa.

Zapis Państwa odpowiedzi na pytania nie zawiera żadnych informacji identyfikujących, chyba że takie informacje zostały wprowadzone w odpowiedzi na któreś pytanie ankiety.

Indywidualny kod dostępu do ankiety nie jest połączony z odpowiedziami na ankietę. Zapewniamy, że kod dostępu jest zapisywany w osobnej bazie danych, w której przechowywana jest jedynie informacja, czy udzielono odpowiedzi na ankietę. Nie ma możliwości połączenia kodów dostępu z odpowiedziami na pytania ankiety.

W jakim stopniu ocenia Pan(i) współpracę z Sądeckim Urzędem Pracy?
Wiedza i kompetencje pracowników (fachowość, znajomość zagadnień merytorycznych)
Poziom obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy)
Szybkość i sprawność załatwienia sprawy
Zaangażowanie i pomoc w rozwiązaniu powstałych problemów
Czy pracownicy SUP potrafili udzielić Panu/i w sposób komunikatywny i zrozumiały potrzebnych informacji?
Co jest dla Pana/i głównym źródłem informacje o naszych usługach?
W której komórce organizacyjnej Urzędu załatwiał/a Pan/i ostatnio sprawę?
Czy organizacja obsługi w zaznaczonej powyżej przez Pana/i komórce SUP była na zadawalającym poziomie?
Co Pana/Pani zdaniem należałoby zmienić, aby usprawnić pracę SUP?
Informacje o respondencie
Płeć

Wiek:

Wykształcenie:

Status w SUP: