Opcje ankiety Wczytaj niedokończoną ankietę Przełóż na później domyślny Uwaga: uruchamianie JavaScript jest wyłączone w przeglądarce lub dla tej strony. Może to uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania tej ankiety. Proszę sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki. ANKIETA BADANIA POZIOMU SATYSFAKCJI KLIENTA SĄDECKIEGO URZĘDU PRACY Szanowni Państwo, Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i mając na uwadze troskę o wysoką jakość świadczonych przez nasz urząd usług, zwracamy się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Wyniki ankiety umożliwią identyfikację obszarów gdzie może nastąpić poprawa jakości naszych usług. Badania są anonimowe, a uzyskane odpowiedzi posłużą wyłącznie poprawie jakości naszych usług. W tej ankiecie jest 13 pytań. Ankieta jest anonimowa. Zapis Państwa odpowiedzi na pytania nie zawiera żadnych informacji identyfikujących, chyba że takie informacje zostały wprowadzone w odpowiedzi na któreś pytanie ankiety. Indywidualny kod dostępu do ankiety nie jest połączony z odpowiedziami na ankietę. Zapewniamy, że kod dostępu jest zapisywany w osobnej bazie danych, w której przechowywana jest jedynie informacja, czy udzielono odpowiedzi na ankietę. Nie ma możliwości połączenia kodów dostępu z odpowiedziami na pytania ankiety. W jakim stopniu ocenia Pan(i) współpracę z Sądeckim Urzędem Pracy? Wiedza i kompetencje pracowników (fachowość, znajomość zagadnień merytorycznych) Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Bardzo wysoko Wysoko Przeciętnie Nisko Bardzo nisko Poziom obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy) Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Bardzo wysoko Wysoko Przeciętnie Nisko Bardzo nisko Szybkość i sprawność załatwienia sprawy Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Bardzo wysoko Wysoko Przeciętnie Nisko Bardzo nisko Zaangażowanie i pomoc w rozwiązaniu powstałych problemów Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Bardzo wysoko Wysoko Przeciętnie Nisko Bardzo nisko Czy pracownicy SUP potrafili udzielić Panu/i w sposób komunikatywny i zrozumiały potrzebnych informacji? Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Tak Nie Częściowo Co jest dla Pana/i głównym źródłem informacje o naszych usługach? Proszę zaznaczyć wszystkie, które mają zastosowanie strona www materiały pisemne (ulotki, foldery, tablice ogłoszeń) kontakt bezpośredni informacje zamieszczane w prasie targi pracy Inne: W której komórce organizacyjnej Urzędu załatwiał/a Pan/i ostatnio sprawę? Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Kierownictwo Urzędu (Dyrektor, Zastępca Dyrektora) Stanowisko ds. windykacji i orzecznictwa Stanowisko ds. obsługi klienta Stanowisko ds. ewidencji i świadczeń Stanowisko ds. szkoleń Stanowisko ds. staży i prac interwencyjnych Stanowisko ds. dotacji dla bezrobotnych Stanowisko ds. doradztwa zawodowego Stanowisko ds. refundacji kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy Stanowisko ds. pośrednictwa pracy Stanowisko ds. aktywnego poszukiwania pracy Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr Stanowisko ds. księgowych Stanowisko ds. programów EFS Inne: Czy organizacja obsługi w zaznaczonej powyżej przez Pana/i komórce SUP była na zadawalającym poziomie? Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Tak Nie Częściowo Co Pana/Pani zdaniem należałoby zmienić, aby usprawnić pracę SUP? Informacje o respondencie Płeć Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Kobieta Mężczyzna Wiek: Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi 18-24 lat 25-34 lat 35-44 lat 45-49 lat 50 i powyżej Wykształcenie: Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi podstawowe zasadnicze zawodowe średnie ogólnokształcące średnie zawodowe policealne wyższe Status w SUP: Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Bezrobotny Poszukujący pracy Pracodawca Inne: Wyślij Wczytaj niedokończoną ankietę Przełóż na później Zakończ i usuń odpowiedzi Zakończ i usuń odpowiedzi Proszę potwierdzić zamiar usunięcia swoich odpowiedzi.