W jakim stopniu ocenia Pan(i) współpracę z Sądeckim Urzędem Pracy?
Wiedza i kompetencje pracowników (fachowość, znajomość zagadnień merytorycznych) * Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
|
|
|
Poziom obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy) * Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
|
|
|
Szybkość i sprawność załatwienia sprawy * Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
|
|
|
Zaangażowanie i pomoc w rozwiązaniu powstałych problemów * Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
|
|
|
Czy pracownicy SUP potrafili udzielić Panu/i w sposób komunikatywny i zrozumiały potrzebnych informacji? * Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
|
|
|
Co jest dla Pana/i głównym źródłem informacje o naszych usługach? * Wybierz właściwe odpowiedzi
|
|
|
W której komórce organizacyjnej Urzędu załatwiał/a Pan/i ostatnio sprawę? * Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
|
|
|
Czy organizacja obsługi w zaznaczonej powyżej przez Pana/i komórce SUP była na zadawalającym poziomie? * Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
|
|
|
Co Pana/Pani zdaniem należałoby zmienić, aby usprawnić pracę SUP?
|
|
|
|