ANKIETA zadowolenia Klienta – Bezrobotni i Poszukujący Pracy

Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie ankiety oceniającej usługi świadczone przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego. Ankieta będzie wykorzystana tylko w celach statystycznych, a jej zadaniem jest udoskonalanie procesu świadczenia usług przez nasz Urząd.

Ankieta składa się z 13 pytań

Pytania

[]Proszę podać powód zarejestrowania się w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego *

Proszę wybrać wszystkie, które pasują

  • Znalezienie pracy Znalezienie pracy
  • Uzyskanie zasiłku dla bezrobotnych Uzyskanie zasiłku dla bezrobotnych
  • Pozyskanie środków na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej Pozyskanie środków na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
  • Uzyskanie skierowania na szkolenie lub staż Uzyskanie skierowania na szkolenie lub staż
  • Ubezpieczenie zdrowotne Ubezpieczenie zdrowotne
  • Inny, jaki: :
     

[]

2. Z jakiej usługi lub formy pomocy Pan/i korzystał/a?

*

Proszę wybrać wszystkie, które pasują

  • Pośrednictwo pracy (wizyta u pośrednika, oferty pracy, targi, giełdy pracy) Pośrednictwo pracy (wizyta u pośrednika, oferty pracy, targi, giełdy pracy)
  • Poradnictwo zawodowe (indywidualna, grupowa wizyta u doradcy zawodowego, warsztaty) Poradnictwo zawodowe (indywidualna, grupowa wizyta u doradcy zawodowego, warsztaty)
  • Aktywne poszukiwanie pracy (zajęcia aktywizacyjne, klub pracy, dostęp do elektronicznych baz danych) Aktywne poszukiwanie pracy (zajęcia aktywizacyjne, klub pracy, dostęp do elektronicznych baz danych)
  • Staże Staże
  • Szkolenia, studia podyplomowe, finansowanie kosztów egzaminu, licencji Szkolenia, studia podyplomowe, finansowanie kosztów egzaminu, licencji
  • Jednorazowe środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej Jednorazowe środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej
  • Doposażenie/ wyposażenie miejsc pracy Doposażenie/ wyposażenie miejsc pracy
  • Instrumenty rynku pracy (prace interwencyjne, refundacja składek ZUS) Instrumenty rynku pracy (prace interwencyjne, refundacja składek ZUS)
  • Roboty publiczne, prace społecznie użyteczne Roboty publiczne, prace społecznie użyteczne
  • Rejestracja i ewidencja (termin wizyty - potwierdzenie gotowości, zaświadczenia) Rejestracja i ewidencja (termin wizyty - potwierdzenie gotowości, zaświadczenia)
  • Świadczenia (naliczanie zasiłków, stypendiów, numery rachunków bankowych) Świadczenia (naliczanie zasiłków, stypendiów, numery rachunków bankowych)
  • Inne, jakie: :
     

[]

3. Jaka była Pan/i najczęstsza forma kontaktu z Urzędem Pracy Powiatu Krakowskiego? *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • osobista osobista
  • telefoniczna telefoniczna
  • elektroniczna / e-mail elektroniczna / e-mail

[]

4. Jak często załatwia Pan/i sprawy w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego?   *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • Raz na kwartał Raz na kwartał
  • Raz na pół roku Raz na pół roku
  • Raz w roku Raz w roku
  • Rzadziej niż raz w roku Rzadziej niż raz w roku

[]

5. Proszę ocenić nasze usługi, uwzględniając poniższe kryteria (1 - najgorsza ocena, 4 - najlepsza): *

Proszę wybrać odpowiednią odpowiedź przy każdej pozycji:

  1 2 3 4
czas załatwienia sprawy
kompetencje pracownika
poziom obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, zainteresowanie rozwiązaniem problemów)
pomoc w wypełnianiu dokumentów
ogólna ocena realizacji usługi i stopnia uzyskania informacji

[]6. W jaki sposób uzyskuje Pan/i informację o usługach realizowanych przez urząd pracy (ofertach pracy, staże, szkolenia i in.)? *

Proszę wybrać wszystkie, które pasują

  • Z informacji telefonicznej (także infolinia PSZ, tzw. „Zielona Linia”)              Z informacji telefonicznej (także infolinia PSZ, tzw. „Zielona Linia”)
  • Osobiście, podczas wizyt w Urzędzie Osobiście, podczas wizyt w Urzędzie
  • Ze strony internetowej Urzędu Ze strony internetowej Urzędu
  • Prasa, telewizja Prasa, telewizja
  • Inny (np. znajomi, rodzina) Inny (np. znajomi, rodzina)

[]

Czy ma Pan/i jakieś zastrzeżenia co do obiektywizmu i bezstronności w wykonywaniu obowiązków przez naszych pracowników? *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • Tak, ponieważ Tak, ponieważ
  • Nie Nie

Wprowadź komentarz do swojej odpowiedzi:

 

[]8. Jak ogólnie ocenia Pan/i działanie Urzędu? *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • bardzo dobrze bardzo dobrze
  • dobrze dobrze
  • przeciętnie przeciętnie
  • słabo słabo
  • źle źle

[]

9. Co Pana(i) zdaniem Urząd Pracy powinien zmienić a co działa właściwie?

Proszę wpisać odpowiedź tutaj:

 

Metryczka

[]Płeć: *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • Kobieta Kobieta
  • Mężczyzna Mężczyzna

[]Czas pozostawania bez pracy: *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • do 3 miesięcy do 3 miesięcy
  • od 3 do 12 miesięcy od 3 do 12 miesięcy
  • powyżej 12 miesięcy powyżej 12 miesięcy

[]Wykształcenie: *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • podstawowe podstawowe
  • zasadnicze zawodowe zasadnicze zawodowe
  • średnie ogólne lub zawodowe średnie ogólne lub zawodowe
  • pomaturalne / policealne pomaturalne / policealne
  • wyższe wyższe

[]Wiek: *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • do 24 lat do 24 lat
  • 25-34 25-34
  • 35-44 35-44
  • 45-50 45-50
  • Powyżej 50 roku życia Powyżej 50 roku życia




Wyślij ankietę.
Dziękujemy za wypełnienie ankiety.