ANKIETA zadowolenia Klienta – Pracodawcy i Przedsiębiorcy

Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie ankiety oceniającej usługi świadczone przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego. Ankieta będzie wykorzystana tylko w celach statystycznych, a jej zadaniem jest udoskonalanie procesu świadczenia usług przez nasz Urząd.

Ankieta składa się z 11 pytań

Pytania

[]

1. Z jakiej formy pomocy Pan/i korzystał/a? *

Proszę wybrać wszystkie, które pasują

  • Pośrednictwo pracy Pośrednictwo pracy
  • Poradnictwo zawodowe Poradnictwo zawodowe
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy Krajowy Fundusz Szkoleniowy
  • Doposażenie/wyposażenie miejsc pracy Doposażenie/wyposażenie miejsc pracy
  • Instrumenty rynku pracy (prace interwencyjne, refundacja składek ZUS, zatrudnienie osób +50) Instrumenty rynku pracy (prace interwencyjne, refundacja składek ZUS, zatrudnienie osób +50)
  • Roboty publiczne, prace społecznie użyteczne Roboty publiczne, prace społecznie użyteczne
  • Staż Staż
  • Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej
  • Instrumenty rynku pracy w ramach Tarczy Antykryzysowej COVID-19 Instrumenty rynku pracy w ramach Tarczy Antykryzysowej COVID-19

[]

2. Sprawę w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego Pan/i załatwiał/a *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • Po raz pierwszy Po raz pierwszy
  • Kolejny raz Kolejny raz

[]3. Jaka była Pan/i najczęstsza forma kontaktu z Urzędem Pracy Powiatu Krakowskiego *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • osobista osobista
  • telefoniczna telefoniczna
  • elektroniczna / e-mail elektroniczna / e-mail

[]

4. Jak często załatwia Pan/i sprawy w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego   *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • Raz na kwartał Raz na kwartał
  • Raz na pół roku Raz na pół roku
  • Raz w roku Raz w roku
  • Rzadziej niż raz w roku Rzadziej niż raz w roku

[]

5. Proszę ocenić nasze usługi, uwzględniając poniższe kryteria (1 - najgorsza ocena, 4 - najlepsza): *

Proszę wybrać odpowiednią odpowiedź przy każdej pozycji:

  1 2 3 4
czas załatwienia sprawy
kompetencje pracownika
poziom obsługi klienta (uprzejmość, życzliwość, zainteresowanie rozwiązaniem problemów)
pomoc w wypełnianiu dokumentów
ogólna ocena realizacji usługi i stopnia uzyskania informacji

[]

6. W jaki sposób uzyskuje Pan/i informację o usługach realizowanych przez urząd pracy (ofertach pracy, staże, szkolenia i in.)? *

Proszę wybrać wszystkie, które pasują

  • z informacji telefonicznej (także infolinia PSZ, tzw. „Zielona Linia”) z informacji telefonicznej (także infolinia PSZ, tzw. „Zielona Linia”)
  • osobiście, podczas wizyt w Urzędzie osobiście, podczas wizyt w Urzędzie
  • ze strony internetowej Urzędu ze strony internetowej Urzędu
  • prasa, telewizja prasa, telewizja
  • inny (np. znajomi, rodzina) inny (np. znajomi, rodzina)

[]

7. Czy ma Pan/i jakieś zastrzeżenia co do obiektywizmu i bezstronności w wykonywaniu obowiązków przez naszych pracowników? *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • Tak, ponieważ Tak, ponieważ
  • Nie Nie

Wprowadź komentarz do swojej odpowiedzi:

 

[]

8. Jak ogólnie ocenia Pan/i działanie Urzędu? *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • bardzo dobrze bardzo dobrze
  • dobrze dobrze
  • przeciętnie przeciętnie
  • słabo słabo
  • źle źle

[]

9. Co Pana/i zdaniem Urząd Pracy powinien zmienić a co działa właściwie?

Proszę wpisać odpowiedź tutaj:

 

Metryczka

[]Wielkość przedsiębiorstwa: *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • jednoosobowa działalność gospodarcza jednoosobowa działalność gospodarcza
  • mikro (1-9 osób) mikro (1-9 osób)
  • mały (10-49 osób) mały (10-49 osób)
  • średni (50-249 osób) średni (50-249 osób)
  • inny (250 i więcej osób) inny (250 i więcej osób)
  • organizacja pozarządowa organizacja pozarządowa

[]

Branża działalności: *

Proszę wybrać jedną odpowiedź z poniższych:

  • Handel Handel
  • Usługi Usługi
  • Przemysł Przemysł
  • Administracja Administracja




Wyślij ankietę.
Dziękujemy za wypełnienie ankiety.